Avui els alumnes de 2n d’ESO hem assistit
a una ponència important per a nosaltres. Ens l’ha impartit l’Albert Brosa, director d’Olot Televisió.
L’objectiu principal d’aquesta era donar-nos eines per ajudar-nos a crear
la campanya publicitària d’un producte de consum diari: la llet, que hem de fer
dins el marc de la II+D que treballem aquests dies.
Ens heu de creure que la creació d’un logo, d’una marca, d’un eslògan, d’una
campanya publicitària... és una feinada.
Cal ser molt creatiu, cal pensar, cal dissenyar, cal fer un bon estudi de
mercat...
I sobretot cal arribar als consumidors per mitjà del sentiments.
Durant tota la ponència hem interactuat molt amb el ponent. L'Albert ens ha deixat participar i entre tots hem pensat el nom de la llet i l'eslògan.
Durant tota la ponència hem interactuat molt amb el ponent. L'Albert ens ha deixat participar i entre tots hem pensat el nom de la llet i l'eslògan.
Ja us mantindrem informats del camí que seguirà aquesta campanya publicitària!
Si cliques veuràs imatges
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada