dilluns, 29 d’octubre del 2012

Aiguamolls i Castelló d'Empúries

Sortida Aiguamolls de l'Empordà i Farinera de Castelló d'Empúries

Dijous dia 25 d'octubre, vam fer una sortida als Aiguamolls de d'Empordà. Vam sortir de l'escola a dos quarts de nou del matí, vam pujar a l'autobús, i no vam parar de cantar en tot el viatge. Vam arribar a dos quarts de deu i vam esmorzar.
La visita als Aiguamolls va començar cap a les deu del matí. Vam fer un recorregut d'unes tres hores i vam poder observar la fauna del parc natural dels Aiguamolls. Estava ple de cigonyes, ànecs del coll verd, i vam trobar flamencs. Vam pujar a una torre d'uns vint metres d'alçada on es podia veure tots els Aiguamolls; era molt bonic, quan es va acabar l'excursió, vam agafar l'autobús, i ens en vam anar cap a Roses, on vam dinar a davant de la platja: Després vam poder jugar, ens vam fer moltes fotos i vídeos cantant i ballant. A dos quarts de tres va sortir l'autobús de Roses per anar a Castelló d'Empúries a veure la farinera. Allà ens van ensenyar com es feia la farina abans. Vam veure un vídeo molt interessant de com era el procés de fer la farina i ens van ensenyar les màquines.

Va ser una sortida divertida i alhora vam aprendre coses noves.