divendres, 11 de novembre del 2016

Sensacions a Palamós

Tot seguit us mostrem un text escrit per una alumna de 2n on ens transmet com va viure la sortida a Palamòs el passat divendres 28 d'octubre.
Val la pena que el llegiu!

L'excursió a Palamós no va ser només això, una excursió, va ser un viatge ple d'emocions, de màgia, i d'estones per compartir. El viatge en autocar va ser genial, perquè vaig poder estar amb els meus amics, jugant a cartes amb ells i xerrant sobre coses diverses. Només d'arribar es podia notar la brisa marina a l'aire, quan vens d'una ciutat envoltada de muntanyes i volcans, és quan més es nota el canvi.


Vam esmorzar al costat del mar, i a continuació vam començar la visita. Ens vam dividir en dos grups, bàsicament en les dues classes, nosaltres, els del grup A, vam visitar primer la barca de pesca d'arrossegament. M'imaginava com seria la vida d’un pescador, passar cada dia, hores i hores dins d'aquella barca devia ser horrible, el maquinista que dormia al costat del motor amb la fressa que feia, el cuiner que cuinava en una cuina molt petita, mentre el vaixell es movia, i si feia mal temps encara més. Tot seguit vam fer la visita al museu, va estar genial, no hi havia guia, així que podíem voltar-hi amb total llibertat i fer fotos a les maquetes dels mètodes de pesca que existeixen, però el que més em va impressionar va ser el vaixell de vela antic exposat just al centre de tot, es podria dir que és el centre de l'exposició.

Ens vam reunir els dos grups on havíem esmorzat i ens van dir que podíem dinar pel passeig marítim, i estar per allà fins a les tres i mitja. Vam marxar amb els meus amics i amigues cap al passeig i al final vam dinar a uns bancs que hi havia sota uns arbres, i quan vam acabar vam comprar-nos un gelat a unes botigues que hi havia allà davant. Ens vam fer moltes fotos al costat de mar, i una mica més enllà d'on havíem dinat vam trobar un parc i vam estar jugant, va ser com si tornéssim a primària, crec que no m'ho passava tan bé des de feia molt de temps. Vam tornar just a temps per agafar l'autocar per anar a la Casa de la Màgia, jo vaig aprofitar per tancar els ulls una estona, perquè estava esgotada.

La casa ens la va ensenyar el mag Xevi, era un senyor gran molt amable i divertit. Havia estat un gran mag i quan va plegar va fundar el Museu de la Màgia o Casa de la Màgia. Em va encantar la casa, els autòmats eren sorprenents, ens en va engegar uns quants. També hi havia el violí més gran del món!, Per acabar la visita, en Xevi,  ens va fer uns quants trucs de màgia, però el més sorprenent de tots va ser un que el va fer amb un didal, que feia aparèixer i desaparèixer com si res. La sala que més em va agradar va ser la del violí gegant, perquè també hi havia un piano que tocava sol i un autòmat gegant d'uns micos que tocaven diferents instruments.

El camí de tornada a casa vam estar xerrant de tot el que havíem vist i viscut, tot i que nosaltres no volíem que acabés l'excursió, em sembla que en el fons tots teníem ganes d'arribar a casa, ja que va ser un dia esgotador i, almenys jo, en tenia moltes ganes per poder descansar.
 Clara M. L.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada